Klient sam decyduje o naszych usługach, które wykonujemy wydajnie, produktywnie i dążąc do doskonałości. Najwyższą satysfakcję klienta staramy się osiągnąć poprzez:
Optymalizację procesów, które wraz z klientem opracowujemy na stopie partnerskiej
Uznanie naszych pracowników i aktywną integrację ich umiejętności do ciągłego doskonalenia procesów
Wspieranie kooperatywnego zarządzania
Konstruktywną współpracę we wszystkich obszarach dla realizacji naszych wspólnych celów
Mierzalność jakości we wszystkich obszarach
Przekonanie, że jakość jest produktem naszych umiejętności i organizacji
Rozwój i zastosowanie przyjaznych dla środowiska produktów i usług z uwzględnieniem aspektów środowiskowych, zwłaszcza redukcji emisji dwutlenku węgla *
Zgodność z wymogami prawnymi, w tym wymogami ochrony środowiska w oparciu o ISO 14001:2004* w trakcie realizacji procesów
Jakość jest naszą drogą ku ciągłemu doskonaleniu się
Unikanie wypadków przy pracy poprzez zapobieganie
Ciągła redukcja ilości szkód
Wzrost satysfakcji klienta
Obniżenie zużycia energii oraz emisji dwutlenku węgla*
Optymalizacje terminów realizacji zleceń
Informowanie opinii publicznej, jak i realizacja powyższej strategii jest naszym głównym zadaniem
Bernd Kupke
BLG Automobile Logistics: Prezes Zarządu / Stan: 2010
Polityka jakosci BLG wer_PL.pdf