Niniejsza strona używa plików cookies w celu optymalizacji korzystania ze strony internetowej, w celach statystycznych oraz popularyzacji strony za pomocą serwisów społecznościowych. Warunki przechowywania plików cookies możesz określić w przeglądarce internetowej.

Jak możemy ci pomóc?

T: +48 58 343 62 07 E: biuro@blg.com.pl

BLG Logistics // Gwarancja jakości

GWARANCJA JAKOŚCI

KLIENT SAM DECYDUJE O NASZYCH USŁUGACH, KTÓRE WYKONUJEMY WYDAJNIE, PRODUKTYWNIE I DĄŻĄC DO DOSKONAŁOŚCI. NAJWYŻSZĄ SATYSFAKCJĘ KLIENTA STARAMY SIĘ OSIĄGNĄĆ POPRZEZ:

Optymalizację procesów, które wraz z klientem opracowujemy na stopie partnerskiej

Uznanie naszych pracowników i aktywną integrację ich umiejętności do ciągłego doskonalenia procesów

Wspieranie kooperatywnego zarządzania

Konstruktywną współpracę we wszystkich obszarach dla realizacji naszych wspólnych celów

Mierzalność jakości we wszystkich obszarach

Przekonanie, że jakość jest produktem naszych umiejętności i organizacji

Rozwój i zastosowanie przyjaznych dla środowiska produktów i usług z uwzględnieniem aspektów środowiskowych, zwłaszcza redukcji emisji dwutlenku węgla*

Zgodność z wymogami prawnymi, w tym wymogami ochrony środowiska w oparciu o ISO 14001:2004* w trakcie realizacji procesów

(*) dotyczy jednostek certyfikowanych w ramach systemu ISO 14001:2004

blg

Jakość jest naszą drogą ku
ciągłemu doskonaleniu się

NASZ POLITYKA:

  • Unikanie wypadków przy pracy poprzez zapobieganie
  • Ciągła redukcja ilości szkód
  • Wzrost satysfakcji klienta
  • Obniżenie zużycia energii oraz emisji dwutlenku węgla
  • Optymalizacje terminów realizacji zleceń

NASZE ZOBOWIĄZANIA:

  • Informowanie opinii publicznej, jak i realizacja powyższej strategii jest naszym głównym zadaniem
sign

Bernd Kupke
BLG Automobile Logistics: Prezes Zarządu / Stan: 2010

Polityka jakości BLG

pobierz dokument